Dialoog in Den Haag

Zien wij elkaars grenzen?

Uitnodiging voor zondag 11 november 2018

Dialoog in Den Haag

Ook dit jaar kunt je in Den Haag weer de kracht van de dialoog ervaren tijdens de Week van de Dialoog. Van vrijdag 2 t/m zondag 11 november 2018 worden er tal van dialoogtafels georganiseerd in Den Haag en Stichting Vobis doet natuurlijk mee.

Bekijk meer

Stichting Vobis

U kent ons al omdat we graag rondom verschillende thema’s in dialoog gaan en we hiermee sommige onderwerpen uit de taboesfeer halen. Zo ook de komende tijd rondom #MeToo en mannenemancipatie. Want hoe pijnlijk is het als seksuele intimiteit, seksuele intimidatie wordt? Vandaar een dialoog: Zien wij elkaars grenzen als het gaat om seksuele intimiteit & seksuele intimidatie?

In dialoog

Een dialoog duurt ongeveer 2 uur en een dialoogtafel bestaat meestal uit 6 tot 8 deelnemers. Een dialoog kenmerkt zich doordat we spreken vanuit onze persoonlijke ervaringen en we openhartig luisteren naar de ervaringen van anderen. Stichting Vobis organiseert op zondag 11 november 2018 vanaf 14:00 uur vier (4) dialoogtafels.

Seksuele intimiteit of seksuele intimidatie. Zien wij elkaars grenzen?

In deze dialoog gaan we op zoek naar hoe we elkaars grenzen kunnen zien als het gaat om seksuele intimiteit en seksuele intimidatie. We onderzoeken met elkaar welke signalen we afgeven en hoe we ze ontvangen. Welke grenzen heb je zelf en hoe maak jij ze bespreekbaar bij de ander? En als je een gevoeligheid of grens ervaart bij de ander, hoe ga je er dan mee om? Stel je eens voor dat we dit grensgebied vaker zouden verkennen met elkaar, welk effect zou dit dan hebben?

Aanmelden: info@stichtingvobis.nl

Adres:

De Chinese Brug

Zuidwal 94, 2512 XV Den Haag

Wil je meer informatie over alle dialoogtafels in de week van de dialoog? Kijk dan op:

Workshop / Trainingen

Geen Evenementen