Vobis got talent

Stichting Vobis werkt kleinschalig, persoonlijk, is flexibel en erg creatief. Vanuit een ervaren team werken wij om het culturele met het educatieve te laten versmelten, het statische met het buigzame te laten vermengen.

Bekijk meer

Uit alle richtingen van onze aanzienlijke web halen we inspiratie en oplossingen zodat wij u van dienst kunnen zijn in het vaak onoverzichtelijke culturele veld. Het stimuleren van podiumkunst voor het maken van producties gericht op taboe-onderwerpen.

Workshop / Trainingen

Geen Evenementen

Bekijk hier alle projecten van Stichting Vobis

Cultuurparticipatie

Stichting Vobis stelt zich ten doel: Een laagdrempelige organisatie te zijn die verschillende groeperingen in de samenleving (de buurt) wil samenbrengen om wederzijds begrip te bevorderen, door een ontmoetingsplek aan te bieden en activiteiten te organiseren. Deze activiteiten dienen de participatie, integratie en emancipatie te bevorderen met behoud van eigenheid in persoon en achtergrond.

Toneel en talentontwikkeling

Bij al haar activiteiten bouwt Stichting Vobis aan talentontwikkeling van jongeren. Ze krijgen de ruimte bijeenkomsten mee te helpen organiseren. Ook zet de stichting toneel als een middel om kennis over te dragen; de toneelstukken worden door de jongeren en andere vrijwilligers zelfgecreëerd en uitgevoerd.

Stichting Vobis organiseert projecten en activiteiten waardoor met name jongeren leren ontdekken wat hun kwaliteiten/talenten zijn. Deze activiteiten zijn gericht op geven van voldoende mogelijkheden aan vrijwilligers en studenten om competenties te ontwikkelen, vaardigheden aan te leren, kennisoverdracht en om samen te werken. Wij stimuleren vrijwilligers en studenten om het beste uit zichzelf te halen en om effectief hun talenten in te zetten. Talentontwikkeling bevordert participatie en is een zeer succesvolle sleutel tot vrijwilligerswerk bij Stichting Vobis gebleken.

<<sep 2019>>