PluhZ Stoppen met roken

Stoppen met roken

Misschien heeft u de flyer al gezien in uw brievenbus. In september start PluhZ weer met een nieuw Stoppen Met Roken Traject. In 8 weken tijd helpen we u met het stoppen van uw rookverslaving. In ons vorige traject was liefst 53% gestopt! De Deelname voor het traject is gratis.

Bekijk meer

Wat gaan we doen?

In 8 weken tijd gaat u samen met uw persoonlijke coach stoppen met roken. Deze coach helpt u met het stoppen via onze PluhZ app en/of site. U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week contact opnemen met uw coach en chatten. Op de bijeenkomsten wordt aandacht gegeven aan het stoppen met roken, maar ook aan belangrijke samenhangende onderwerpen als voeding, bewegen en stress/mindfulness. Als u zich inschrijft kunt u gelijk al aan de slag met uw coach.

Waar zijn de bijeenkomsten?

Er zijn in totaal 4 bijeenkomsten op elke locatie en 1 afsluiter. De locaties zijn:

Buurthuis de Escapade, escamplaan 61F.

HMC Bronovo, bronovolaan 5.

De Oase, van meursstraat 1.

Op de site van PluhZ kunt u binnenkort al zien op welke avonden de bijeenkomsten plaatsvinden. Ook zal het programma binnenkort al te zien zijn. We starten de eerste week van september.

Inschrijven?

het traject is gratis en de enige voorwaarde die wordt gesteld is dat u uit Den Haag komt. Wij hebben van u uw mail, adres, postcode en telefoonnummer nodig. U kunt aanmelden via het mailadres: stoppenmetroken@pluhz.nl. Ook voor vragen kunt u terecht bij dit mailadres. Op de site www.pluhz.nl vindt u de komende tijd alle informatie over het traject.

Workshop / Trainingen

Geen Evenementen